• 0
    Vaša korpa
    Korpa je prazna.

Opšti uslovi

Pre korišćenja naših usluga, pažljivo pročitajte sledeće uslove. Svaka poseta našoj internet stranici elektronapon.rs, znači da ste ove uslove pročitali, razumeli i da se slažete sa njima u celosti. Ukoliko ne prihvatate ove uslove korišćenja bez ograničenja, molimo Vas da ne koristite našu internet stranicu.
Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 62/2014) svoje kupce

Osnovni podaci o firmi
Naziv: ELEKTRONAPON DOO SUBOTICA
Adresa: Majšanski Put 155, 24000 Subotica, Srbija
Telefon: +381 24 4-150-150
Email: elektronapon@elektronapon.rs
Matični broj: 20411015
PIB: 105551859

Obaveštava
1.    da se prodaja robe putem internet stranice elektonapon.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti Elektronapon d.o.o. Adresa za prijavu reklamacije je shop@elektronapon.rs  
2.    da se osnovna obeležja robe mogu naći na internet stranici elektronapon.rs,
3.    da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše internet stranice elektronapon.rs smatra prodajom na daljinu,
4.    da roba, koja se prodaje putem internet stranice elektronapon.rs poseduje svojstva potrebna za upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom i saobrznošću koja je definisana u Deklaraciji,
5.    da je prodajna cena robe prikazana kod svakog artikla
6.    da su sve cene za fizička lica izražene sa uračunatim PDV-om, 
7.    naručenu robu isporučujemo u što kraćem roku, odnosno najduže do 4 radna dana putem kurirske službe AKS, Šabac, 
8.    da potrošač koji je fizičko lice, robu koju kupuje putem internet stranice elektronapon.rs može platiti pouzećem prilikom dostave narudžbe ili uplatom na TR 
9.    da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice, pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu preuzimanja i plaćanja naručene robe.
10.    da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom,
11.    da je internet prodavnica elektronapon.rs dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, popravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, preuzimanja i isporuke, slanje na reklamaciju its, snosi Elektronapon d.o.o. 
12.    da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani ZAMENA,
13.    da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTANAK,

Opšti deo
Na ove uslove upotrebe i na vašu upotrebu ovog internet sajta se primenjuju Zakoni Republike Srbije. Nadležni Sud u Subotici će imati nadležnost u svim sporovima koji proisteknu iz ili su u vezi sa ili se tiču ovih uslova upotrebe sajta, kao i vašeg načina njegovog korišćenja tj upotrebe.

Ponašanje korisnika
Ponašanje korisnika i lica koje ima pristup B2C portalu moraju biti u skladu sa svim odredbama i u skladu sa moralnim i etičkim ponašanjem poslovnih običaja.

Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica ili je platio pouzećem kurirskoj službi, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, elektronapon.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Za sve online narudžbe

-trošak za dostavu će biti naplaćen po važećem cenovniku kurirske službe City expressi plaćate ga direktno kuriru. City Express cenovnik.

Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte preuzeti niti potpisati da ste primili robu ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 0244150150 lok. 115, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime i prezime, telefon) na e-mail shop@elektronapon.rs  i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 

Ovde možete preuzeti reklamacioni list REKLAMACIONI LIST

 

Podešavanja kolačića

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više možete pročitati klikom na dugme "Podešavanja".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.